"Toyota Eurocare" pagalba

atgal
"Toyota Eurocare" pagalba

Nemokamos techninės pagalbos paslaugos sustojus kelyje

Toyota Eurocare pagalbos teikimo atvejai
Bendrovė Toyota labai stengiasi, kad jos klientų lūkesčiai būtų pateisinti su kaupu. Todėl ji be galo džiaugiasi galėdama pasiūlyti savo klientams Toyota Eurocare paslaugas.

Toyota Eurocare pagalba kelyje tokiu atveju jei:
-
Įvyko mechaninis gedimas;
- Įvyko avarija;
- Pasibaigė degalai;
- Išsikrovė akumuliatorius ar nuleido padangą;
- Dingo arba automobilio viduje liko rakteliai.

Iškilus kokiems nors techniniams nesklandumams važiuojant Toyota...
Jei esate Lietuvoje, skambinkite: (88) 007 4442 *
Jei esate užsienyje, skambinkite: (+370) 52 39 5002 *
*Pokalbiui taikomi vietos pokalbių tarifai

Visapusiškai pasirengusi Toyota techninės pagalbos komanda visuomet padės rasti išeitį. Ji dirba kasdien visą parą – 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus.

Siūlomos "Toyota" paslaugos sustojus kelyje

  Paslauga "Namuose" Paslauga "+50 km" Paslauga "Užsienyje"
Sutvarkyto automobilio atsiėmimas
Pagalbos susteikimas
Automobilio vilkimas
Viešbutis
Automobilio nuoma
Kelionės tęsimas
Patarimai ir pranešimas
Vairuotojo paslauga
Transporto priemonės grąžinimas

 

"Toyota" paslauga "Namuose"


Pranešimai ir patarimai
Kai reikia teisinio ar bendro pobūdžio patarimo, nesvarbu, ar būtų pavogtas jūsų automobilis, dingtų kreditinės kortelės ar ištiktų liga, Toyota Eurocare komanda yra visada pasirengusi jums patarti arba perduoti atitinkamus pranešimus jūsų pageidaujamiems asmenims.


Pagalbos suteikimas
Susiklosčius netikėtai situacijai, kai jūsų automobilį Toyota ištinka techniniai
nesklandumai arba pakliūvate į avariją ir nebegalite toliau važiuoti, Toyota
Eurocare techninės pagalbos komanda savo sąskaita:
- susitars su profesionalia automobilių vilkimo paslaugas teikiančia įmone, kad
ši kuo greičiau išspręstų iškilusią problemą;
- paprašys vilkimo paslaugas teikiančios įmonės atlikti kokį nors nedidelį kelyje
stovinčio automobilio remontą.


Automobilio vilkimas
Jei automobilio nepavyktų pataisyti kelyje arba tiesiog toje vietoje, Toyota
Eurocare komanda pasirūpins, kad automobilis būtų nugabentas į artimiausią
įgaliotąją Toyota atstovybę arba remonto dirbtuves.
Jei automobilis turi būti paliktas stovėti per visą naktį iki bus pradėtas taisyti,
Toyota Eurocare komanda suras saugią stovėjimo vietą ir padengs su tuo
susijusias išlaidas – daugiausiai iki 84 eurų.
Techninės pagalbos paslaugas teikianti įmonė parūpins atitinkamą vilkiką
(standartinė vilktis – 50 mm) nugabenti automobilį į įgaliotąją Toyota
atstovybę arba remonto dirbtuves.

Bendrosios nuostatos

1. Programos galiojimo laikas. Toyota Eurocare programa galioja 36 mėnesius nuo automobilio pristatymo dienos (pradėjus galioti garantijai).

2. Automobiliai, kuriems galioja ši programa. Ši programa taikytina visiems naujiems Toyota automobiliams, kurie yra importuoti Toyota Baltic AS ir buvo parduoti įgaliotųjų prekybos atstovų, išskyrus:
  - Dyna ir Coaster automobilius arba jų pakaitalus;
  - be gamintojo leidimo vietoje modifikuotus automobilius (greitosios pagalbos automobilius, katafalkus ir pan.);
  - taksi ir vairavimo mokyklų automobiliams taikomi apribojimai – jiems galioja tik pagalbos suteikimo ir vilkimo paslaugos;
  - nuomojami automobiliai.

3. Savininko pasikeitimas. Pasikeitus automobilio savininkui, visos Toyota Eurocare programoje numatytos paslaugos nenustoja galioti – jos automatiškai tampa naujojo savininko nuosavybe. Tokiu atveju programa galioja iki numatyto termino pabaigos. Siekiant užtikrinti, kad pasikeitę savininkai galėtų iškart naudotis šios programos pranašumais, jiems reikėtų nedelsiant pranešti apie savininkų pasikeitimo faktą ir apie save Toyota Eurocare komandai.
Rašykite adresu:
Toyota Baltic AS
Rävala 2, Tallinn 10145, Estija
El. paštas info@toyota.ee
Kontaktinis tel.: +372 613 0300

4. Išlygos. Toyota Eurocare paslaugos neteikiamos tokiomis sąlygomis:
- dalyvaujant bet kokio pobūdžio automobilių lenktynėse arba su tuo susijusiuose bandymuose;
- tyčia nesilaikant vietos, kurioje klientas keliauja, įstatymų;
- esant tam tikroms aplinkybėms, susiklosčiusioms dėl karo, revoliucijos, riaušių, streikų, teroristų išpuolių, radioaktyviųjų medžiagų poveikio, žemės drebėjimų arba atmosferos reiškinių arba dėl kokių nors force majeure veiksnių;
- klientui arba kuriai nors kitai šaliai organizuojant šiame leidinyje nurodytas paslaugas neturint Toyota Eurocare komandos leidimo;
- krovinio pažeidimai ar finansiniai nuostoliai, patirti dėl automobilio techninių nesklandumų, neatlyginami;
- paslaugos bus suteiktos pagal galimybę vietoje; ypač tai taikoma viešbučio užsakymui, mašinų nuomai ar viešajam transportui;
- Toyota Eurocare neprisiima atsakomybės už žalą, patirtą naudojantis paslaugomis arba patarimais (išskyrus nuostolius, patirtus automobilio vilkimo metu).

5. Sąskaitų pateikimas dėl patirtų nuostolių. Jei patyrėte nuostolių negalėdami naudotis transporto priemone, kai ji buvo Toyota Eurocare žinioje, sąskaitą teikite:
Toyota Eurocare, IDA Office Park, Athlumney, Navan, Co Meath

Penki trumpi patarimai skambinant "Toyota Eurocare"

1. Jūsų asmeniniai duomenys. Pavyzdžiui Jūsų vardas ir pavardė, telefono numeris, kuriuo galima su jumis susisiekti, keleivių skaičius ir pan.
2. Jūsų transporto priemonės duomenys. Pavyzdžiui registracijos numeris ir/arba transporto priemonės identifikacijos numeris, modelis, spalva.
3. Problemos apibūdinimas. Pavyzdžiui kas nutiko, apibūdinkite esamą situaciją.
4. Transporto priemonės ir keleivių buvimo vieta. Pavyzdžiui kur esate jūs, kiti keleiviai ir automobilis. Naudinga informacija: kelio numeris, kelintas kilometras, artimiausio kaimo/miesto pavadinimas ir pan.
5. Įvykus transporto priemonės vagystei. Pavyzdžiui įvykus transporto priemonės vagystei, prieš prašant pagalbos apie vagystę būtina pranešti vietinėms įstaigoms.

Toyota Eurocare programa galioja šiose šalyse:
Andora, Austrija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina*, Bulgarija*, Seuta, Kroatija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija (Europa) ir Korsika, Vokietija, Gibraltaras, Graikija, Vengrija, Islandija*, Airija, Italija, Latvija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija*, Malta, Monakas, Juodkalnija*, Norvegija, Lenkija, Portugalija, San Marinas, Rumunija*, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Nyderlandai, Turkija* (Europos sektorius), Ukraina, D. Britanija ir Vatikanas.

* Paslaugų kokybė šiose šalyse gali skirtis priklausomai nuo vietos situacijos.

Grįžti į viršų