2012 metų Ichiban klientų aptarnavimo apdovanojimas atiteko UAB Sovli

atgal
2012 metų Ichiban klientų aptarnavimo apdovanojimas atiteko UAB Sovli 2012 metų Ichiban klientų aptarnavimo apdovanojimas atiteko UAB Sovli 2012 metų Ichiban klientų aptarnavimo apdovanojimas atiteko UAB Sovli 2012 metų Ichiban klientų aptarnavimo apdovanojimas atiteko UAB Sovli

2006 metais Toyota Motor Europe įsteigė Ichiban klientų aptarnavimo bei paslaugų kokybės apdovanojimus taip siekdama įvertinti Toyota mažmeninės prekybos atstovus įvairiose pasaulio šalyse. Ichiban įvertinimas reiškia, kad Toyota atstovybė konkrečioje šalyje geriausiai patenkino klientų poreikius bei užtikrino aukščiausius paslaugų teikimo ir aptarnavimo standartus.

Toyota puikiai supranta, kad savo klientų pasitenkinimas yra prioritetinė sritis mažmeniniame automobilių prekybos versle. Toyota tikslas yra visapusiškas rūpestis klientu nuo to momento, kai jis įžengia pro salono duris ir net tada, kai jis parduoda savo Toyota automobilį kitam vairuotojui. Tokia filosofija siekiama sukurti produktus ir paslaugas, kurios viršytų klientų poreikius bei atspindėtų koncerno vertybes gaminti patikimus, saugius ir gamtą vis mažiau teršiančius automobilius.

Galime didžiuotis, kad kruopštus ir nuolatinis darbas tobulinant klientų aptarnavimo kokybę davė rezultatų - 2012 metais Toyota atstovybei UAB Sovli oficialiai buvo įteikti aukščiausi Toyota Ichiban apdovanojimai kaip geriausią klientų aptarnavimo kokybę teikianti Toyota atstovybė Lietuvoje.

Nepaisant aukščiausių įvertinimų UAB Sovli ir toliau stengiasi diegti naujoves, vis labiau prisitaikyti prie kintančių klientų poreikių, įgyti jų pasitikėjimą ir lojalumą Toyota automobiliams ir produktams. Tokia linkme dirbdami tvirtai žinome, kad būsimam ar esamam Toyota klientui bus suteiktas maksimalus aptarnavimas bei konsultacijos tiek pirmąjame etape - įsigyjant automobilį, tiek automobilio naudingo eksploatavimo metu ateityje.

Pagal Toyota Motor Europe pateikiamą statistiką, Ichiban klientų aptarnavimo ir kokybės įvertinimai padėjo pasiekti 16% didesnių pardavimų 2006 - 2009 metais, o 2009 - 2013 metais pasaulinės krizės metu pardavimai ūgtelėjo 10 procentų.

Grįžti į viršų