„Toyota“ kokybės pažadas savo klientams

atgal
„Toyota“ kokybės pažadas savo klientams

Joks dalykas nėra toks geras, kad jo nebūtų įmanoma padaryti dar geresniu. Todėl mes nuolatos siekiame pagerinti tai, ką darome. Tai ne moto, ne misijos apibrėžimas, kurį išsikabiname ant sienos ir apie kurį vėliau užmirštame.

Kokybė - tai tiesiog mūsų darbo principas. Šiam gyvenimo ir darbo principui mes turime specialų filosofinį japonų kalbos žodį "kaizen", kuris reiškia "nuolatinį tobulėjimą". Tai pagrindinis mūsų principas, pagal kurį mes dirbame siekdami kokybės.

Toks mūsų pasišventimas kokybei duoda realių rezultatų - rezultatų, kurie pagerina gyvenimo kokybę. Mes tuo labai puikiai įsitikinome, nes mūsų klientai tai labai gerai įvertina balsuodami už Toyota nepriklausomose klientų pasitenkinimo apklausose. Mūsų pasišventimą kokybei taip pat įrodo tai, kad „Toyota“ pagal „Euro NCAP“ saugos testus pasiekė pačių geriausių įvertinimų. Be visų minėtų pasiekimų, mums svarbiausia yra tai, kad šiuos principus įdiegę į savo verslą mes savo klientams galime pasiūlyti pačių geriausiu su mūsų produkto nuosavybe susijusių dalykų - nuo pat to momento, kada įsigyjamas mūsų produktas iki to momento, kada jis parduodamas kam nors kitam.

Paklausite ką tai reiškia klientui? Tai reiškia visiško pasitikėjimo automobiliu pojūtį - nuo to momento, kada įlipama į automobilį ir kada užvedamas variklis. Tai pasitikėjimas, kuris siejamas su žinojimu, kad kliento vairuojamas automobilis sukurtas ir pagamintas pagal pačius aukščiausius kokybės ir patikimumo standartus, nes kokybė Toyota kompanijai nėra tik pažadas ar įsipareigojimas klientui - tai kompanijos gyvenimo būdas.

Grįžti į viršų