"Toyota" klientų pasitenkinimas svarbiausias

atgal

Labiausiai Toyota vertina savo klientus. Mums yra svarbus visiškas mūsų klientų pasitenkinimas gaminių kokybe ir siūlomomis paslaugomis bei siekiame, kad mūsų klientai drįstų rekomenduoti savo draugams Toyota gaminius ir paslaugas.

Siekdami užtikrinti visišką mūsų klientų pasitenkinimą bei tobulindami savo gaminius ir paslaugas, kartu su tyrimų įmone TNS Gallup sistemingai organizuojame klientų pasitenkinimo apklausas.

Apklausiami klientai, kurie pirko mūsų automobilį arba apsilankė Toyota servise. Apklausa atliekama telefonu ir per interviu prašome klientą įvertinti mūsų paslaugų kokybę. Dėkojame visiems, kurie sutinka pasidalinti savo nuomone.

Mūsų klientų aptarnavimo principai

Mūsų klientų aptarnavimo principai

Pagrindinis mūsų darbo tikslas yra užtikrinti, kad Jūs liktumėte patenkinti mūsų paslaugomis, todėl:

1. Visuomet esate laukiami mūsų įmonėje – mes dėsime visas pastangas, siekdami Jus tinkamai aptarnauti.

2. Visada Jus aptarnausime mandagiai ir dalykiškai.

3. Visuomet laikomės pasiūlytų terminų ir, jeigu tai nėra įmanoma, informuojame apie pasikeitimus atsiradus pirmai galimybei.

4. Mūsų apmokytas personalas atlieka automobilių diagnostiką bei remonto darbus naudodamas tik šiuolaikinius įrenginius.

5. Norėdami įvertinti Jūsų automobilio techninę būklę ir geriau suvokti Jūsų pageidavimus, visuomet pasiūlysime Jums galimybę automobilį apžiūrėti kartu.

6. Prieš pradėdami automobilio priežiūros darbus, visuomet Jums pateiksime preliminarią darbų sąmatą.

7. Visada informuosime Jus apie atliktus darbus ir pateiksime atitinkamas sąskaitas.

8. Jeigu pageidausite, kartu su Jumis atliksime bandomąjį važiavimą, kad galėtumėte įsitikinti atliktų darbų rezultatais.

9. Vertiname Jūsų laiką – pasiūlysime Jums galimybę išsinuomoti automobilį, kol Jūsų automobilis bus remontuojamas.

10. Norėdami įsitikinti, kad mūsų suteiktomis paslaugomis Jūs likote patenkinti, po apsilankymo pas mus susisieksime su Jumis.

"Toyota" išlaiko lyderio poziciją pagal klientų pasitenkinimo studijos indeksą

Net trejus metus iš eilės Toyota automobiliai buvo geriausiai vertinamais pagal 2004 metų Vokietijos "J.D. Power and Associates" klientų pasitenkinimo studijos indekso studiją (CSI) SM. Studijos metu buvo apklausti net 24 483 respondentai, kurie naudojosi vidutiniškai 2-jų metų senumo automobiliais. Šie žmonės atsakė į klausimus apie jų pasitenkinimą turimais automobiliais, atstovybėmis, automobilių eksploatacijos išlaidomis.
Vokietijos CSI studiją atliko J.D. Power and Associates. Ši kompanija taip pat organizavo septynias tokias studijas kitose septyniose pasaulio šalyse. Šios studijos tikslas - automobilių pramonei suteikti svarbios informacijos apie klientų poreikius ir klientų pasitenkinimą automobiliais.

Pagal klientų pasitenkinimo indeksą vertinama tai, kaip pateisinami klientų lūkesčiai pagal konkretų automobilio gamintoją. Svarbos eiliškumu rezultatus galima būtų išdėstyti taip: - Automobilio kokybė/patikimumas. Sudaro net 30% visų rezultatų; - Automobilio patrauklumas. Tai, kaip savininkui patinka automobilio valdymas ir važiavimas juo. Tai sudaro apie 25% visų rezultatų; - Pasitenkinimas atstovybės paslaugomis. Tai sudaro apie 23% visų rezultatų; - Automobilio eksploatavimo išlaidos. Tai sudaro apie 22% visų rezultatų.

"Toyota" iškovojo aukščiausią įvertinimą svarbiausiame segmente



Toyota Corolla sedanas
Aukščiausias klientų pasitenkinimo rodiklis mažesniųjų vidutinio dydžio automobilių sektoriuje trečius metus iš eilės.*



Toyota RAV4 visureigis
Aukščiausias klientų pasitenkinimo rodiklis SUV automobilių sektoriuje trečius metus iš eilės. 
 



Toyota Avensis
Aukščiausias klientų pasitenkinimo rodiklis didesniųjų mažesniųjų vidutinio dydžio automobilių sektoriuje antrus metus iš eilės.

Grįžti į viršų