„Hybrid Synergy Drive®“ automobilių ateities technologija

atgal

Siekdami patenkinti klientų poreikius ir laikydamiesi požiūrio, jog hibridai yra varomoji darnaus mobilumo jėga, Toyota be paliovos tobulina šią technologiją.

„Hybrid Synergy D rive“ (HSD) technologija pasirodė 2003 m. su antrosios kartos „Prius“ modeliu, pagerindama akumuliatoriaus veikimą. HSD lemia nepakartojamą vairavimo malonumą, mažas kuro sąnaudas, nedidelį teršalų kiekį ir tylų riedėjimą važiuojant elektriniu režimu. 2009 m. pasirodęs trečiosios kartos „Prius“ modelis iškėlė naujus kuro ekonomijos ir važiavimo savybių standartus.

Visiškai hibridinis automobilis dar ir tausoja Jūsų piniginę



Nauda aplinkai yra ir nauda Jums – taip pat ir finansiniu aspektu. Pasinaudodami šia paprasta degalų skaičiuokle galite palyginti, kiek išleidžiate degalams eksploatuodami savo dabartinę mašiną ir kiek išleistumėte vairuodami visiškai hibridinį „Toyota“ automobilį. Iš karto pastebėsite, kad su Toyota kiekvienas kilometras kainuoja kur kas pigiau.
 

Visiškai hibridinis automobilis – tai daugiau pigių kilometrų

Matematika paprasta: kuo daugiau nuvažiuojate, tuo didesnę ekonominę naudą patiriate vairuodami visiškai hibridinį „Toyota“ automobilį, o ne kitą tokio paties dydžio ir galingumo mašiną. Pažymėtina, kad pateikti skaičiai yra vidutinės degalų sąnaudos mieste ir greitkelyje. Visiškai hibridinių „Toyota“ automobilių pranašumas ypač išryškėja, kai važinėjama vien mieste. Savo skaičiuotuvu paskaičiuokite, kiek degalų per metus sudegina Jūsų mašina ir kiek jų užtenka visiškai hibridiniams „Toyota“ automobiliams.

Visiškas hibridas – tai ir automatinė pavarų dėžė

Visiškai hibridinio „Toyota“ automobilio vairuotojas gali džiaugtis ne tik mažomis išlaidomis, bet ir gausia standartine įranga, dėl kurios visiškai hibridinio automobilio ir mašinos su tradicine technologija kainos beveik nesiskiria. Pavyzdžiui, prie visų hibridinių modelių standartinės įrangos priklauso sklandžiai pavaras junginėjanti automatinė pavarų dėžė.

Mažiau techninės priežiūros ir eksploatacijos išlaidų

Visiškai hibridiniai Toyota modeliai tokie patikimi, kad patenka į metinės patikros statistikos ir žiemos testų reitingų viršūnes. Pavyzdžiui, visiškai hibridinio automobilio stabdžių trinkelės dėl stabdymo energijos kaupimo mažiau dėvisi, o pavaras lygiai perjungianti pavarų dėžė turi mažiau judančių ir besidėvinčių dalių negu įprastos pavarų dėžės. Savo didelį patikimumą įrodė ir visiškai hibridinių Toyota automobilių akumuliatoriai.

Norėdama apsaugoti Jus nuo rūpesčių, kompanija Toyota sukūrė hibridinių akumuliatorių pratęstosios priežiūros programą. Tai papildoma hibridinio akumuliatoriaus apsauga, kuri galioja ir po 5 metų arba nuvažiavus daugiau kaip 100 000 km (žiūrint, kuri sąlyga įsigalioja anksčiau) iki tol, kol automobiliui sueina 10 metų.

Hibridinių akumuliatorių pratęstosios priežiūros programa numato, kad kompanija „Toyota“ tikrins Jūsų hibridinio akumuliatoriaus būklę per kiekvieną techninę apžiūrą.

Hibridinių automobilių kainos

Paprastai manoma, kad hibridiniai automobiliai yra brangūs, tačiau Toyota hibridų kainos prasideda vos nuo 629 Lt per mėnesį (pavyzdžiui už Yaris Hybrid)*.

Prašome pasinaudoti mūsų lizingo skaičiuokle ir paskaičiuoti, kokia būtų Jūsų mėnesio įmoka.

*Susipažinkite su išperkamosios nuomos sąlygomis arba pasikonsultuokite su specialistu. Finansines paslaugas siūlo AS „Nordea Finance Estonia“.

„Hybrid Synergy Drive®" technologija. Kaip tai veikia?

Hibridinė technologija pagerina automobilio efektyvumą, nepriklausomai nuo energijos šaltinio – benzino, dyzelino, dujų, biokuro, sintetinio kuro, angliavandenilio ar elektros. Daugelyje hibridinių automobilių montuojamas itin galingas benzininis variklis su nė gramo teršalų neišskiriančiu elektriniu varikliu, suderintu su nikelio metalo hidrido (NiMH) elektriniu akumuliatoriumi didesnei galiai sutelkti. Šios novatoriškos

pažangios hibridinės technologijos esmė – sumanus dviejų skirtingų galios šaltinių generuojamų energijos srautų valdymas optimizuojant juos visomis važiavimo sąlygomis – didinant greitį, važiuojant greitkeliu, stabdant ir dažnai stabčiojant ir vėl pajudant iš vietos. Pavyzdžiui, benzinu ir elektra varomuose hibridiniuose modeliuose elektrinis variklis yra varomas akumuliatoriaus, kuris įkraunamas stabdant arba mažinant greitį. Benzininis variklis įjungiamas tuomet, kai reikia didesnės galios.

Grįžti į viršų