"Toyota D-4 D" technologija. „Švarus dyzelinas“, nepriekaištingos važiavimo savybės

atgal

"Toyota D-4 D" technologija

Dyzeliniai varikliai gali suvartoti mažiau kuro ir išskirti mažiau anglies dvideginio nei benzininiai varikliai. Dėl šių privalumų ir taupymo sumetimais daugiau nei 50 proc. šiandien Europoje pardavinėjamų visiškai naujų automobilių yra dyzeliniai. Tačiau dyzelinių modelių išmetamosiose dujose yra didesnis kiekis orą teršiančių kietųjų dalelių (PM) ir azoto oksidų (NOx), nebent šie teršalai tinkamai kontroliuojami.

Atsižvelgdami į šią problemą, mes sukūrėme „D-4D“ technologiją. Tai sistema, įpurškianti tikslų kiekį kuro tiesiai į degimo kamerą, užtikrindama efektyvesnį degimo procesą, geresnę kuro ekonomiją ir mažesnį teršalų kiekį. 2003 m. mes taip pat sukūrėme specialų katalizatorių – „Toyota Diesel Clean A dvanced“ technologiją kietosioms dalelėms ir azoto oksidams mažinti. Vėliau kietosioms dalelėms filtruoti buvo pritaikytas dyzelino dalelių filtras (DPF).

"Toyota D-CAT" variklio technologija

Kaip žinoma, „Toyota D-CAT“ yra techninės priežiūros nereikalaujantis sprendimas, kuris vienu metu mažina PM ir NOx kiekį. Tai viena ekologiškiausių pasaulyje dyzelinių technologijų.

„Toyota D-CAT“ lemia puikias važiavimo savybes – išskirtinę galią ir sukimo momentą, žemą triukšmo, vibracijos bei garso lygį ir iki 20 proc. mažesnes kuro sąnaudas, palyginti su kitais panašaus galingumo dyzeliniais varikliais.

Grįžti į viršų